czwartek, 23 sierpnia 2012

Witam na moim blogu:-)


Pomysł na bloga "włosowego" pierwszy raz pojawił się w mojej głowie jakieś 3 lata temu. 
Jednak brakuje mi wytrwałości, dlatego bałam się, że nie dam rady… Teraz myślę, że do tego dorosłam;-) Przez lata gromadziłam wiedzę o pielęgnacji włosów. Chciałabym więc podzielić się z Wami moimi doświadczeniami. Mam także nadzieję, że blog pozwoli mi się bardziej zmotywować do jeszcze lepszej
i bardziej regularnej pielęgnacji:-) 

Moje motto : „Dbajmy o nasze włosy, bo tylko zdrowe mogą być prawdziwą ozdobą” 

Zapraszam do odwiedzania:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.