wtorek, 30 października 2012

Listopad miesiącem SPA dla włosów


Ostatnio w blogosferze pojawiła się bardzo fajna akcja. Wszystko za sprawą autorki bloga
Uroda kocha Naturę, która jest pomysłodawczynią akcji.

O co chodzi?
Akcja promuje naturalną pielęgnację włosów. Głównym założeniem tej akcji jest to, aby przynajmniej
raz w tygodniu użyć naturalnego sposobu pielęgnacji włosów. Do wyboru jest wszystko to, co naturalne,
czyli np. mleko, oleje, jaja czy zioła.

Ponieważ jestem zdecydowaną zwolenniczką naturalnej pielęgnacji włosów, po prostu musiałam przyłączyć się do akcji:-) Ci, którzy znają i czytają mojego bloga wiedzą, że ja już od dawna stosuję naturalne produkty pielęgnacyjne i to właśnie one dominują w moim sposobie dbania o włosy.
Mimo to, postanowiłam w listopadzie jeszcze bardziej skupić się na tym, by jak najczęściej wykorzystywać naturalne produkty:-)

Czego zamierzam używać?
- mleka – głównie w formie płukanek
- jajek – konkretnie żółtek – jako składnika domowej maski
- olejów – kokosowego, rycynowego i mieszanek różnych olejów – oleje są dla mnie wielofunkcyjne
i wykorzystuję je: do olejowania włosów, jako dodatki do masek, do nabłyszczania włosów
i zabezpieczania końcówek
- piwa – jako płukanki i dodatku do szamponu
- octu jabłkowego – jako płukanki nabłyszczającej
- ziół – do picia i jako płukanki; zioła po które głównie będę sięgać: melisa, pokrzywa, szałwia i mięta
- soku z cytryny i jabłek – dodawanego do masek lub  płukanek

Zastanawiałam się także nad zakupem kilku indyjskich olejów i ziół, ale póki co jeszcze nie wiem,
na co się zdecydować:-P

Tak mniej więcej wyglądają moje listopadowe plany włosowe;-) A jak u Was? Przyłączacie się do akcji? Lubicie naturalne kosmetyki?:-)

2 komentarze:

  1. Też się przyłączyłam.
    Trzymam kciuki za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również się przyłączam, akurat miałam spróbować jakiś maseczek na włosy z dodatkiem jajek :) + od wczoraj też daję trochę oleju na końcówki po myciu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.