wtorek, 13 listopada 2012

Kolejne nominacje do Liebster Blog TAG


Co prawda parę dni temu już odpowiadałam na ten TAG, ale skoro dodatkowo oTAGowały mnie jeszcze dwie blogerki: Miszka oraz illonky (którym oczywiście dziękuję za wyróżnienie), to postanowiłam raz jeszcze odpowiedzieć na Wasze pytania:-)

Pytania od illonky:

1. Pielęgnacja naturalna, dermokosmetyki apteczne czy "drogeryjna"?
Wszelaka, byleby była skuteczna;-) Chociaż moim zdecydowanym faworytem są kosmetyki naturalne:-) 

2. Sposób na nudny wieczór? 
Ciekawy film:-) 

3. Pomadka czy błyszczyk? 
Ostatnio pomadka:-) Chyba powoli wyrastam z błyszczyków:-)

4. Ulubiony krem do rąk?
Isana z 5% urea 

5. Ulubiona forma spędzania czasu wolnego?
 Słuchanie muzyki:-) 

6. Ulubiony kolor? 
Pastelowy lub przydymiony róż. 

7. Ulubiona książka?
Hrabia Monte Christo 

8. Ulubione perfumy? 
Naomi Campbell „Cat deluxe” 

9. Ulubiony kosmetyk do włosów? 
Maska Stapiz regenerująca 

10 Góry czy jezioro? 
Zdecydowanie góry, zwłaszcza latem:-) 

11.  Lato czy zima?
 Jednak lato:-)

 *********

Pytania od Miszki:
 
1.Jak wysoko stawiasz w życiu swój autorytet?
Bardzo wysoko;-)

2.Od czego zaczęła się twoja przygoda włosowa?
To było tak dawno, że nawet nie pamiętam dokładnie:-)

3.Stosunek do słodyczy ? :>
Lubię, ale nie rzucam się na wszystko, co słodkie. Raczej naprawdę muszę mieć chęć:-)

4.Jak radzisz sobie ze zmęczeniem?
Jeśli mam taką możliwość to robię sobie popołudniową drzemkę:-)

5.Co sprawia ci największą radość?
Spełnienie jakiegoś marzenia:-)

6.Jeśli ktoś sprawił ci przyjemność/zrobił niespodziankę - co to było ?
Obiad ugotowany przez mojego TŻ;-)

7.Co najbardziej motywuje cię do czynności, do których nie masz ochoty podchodzić?
To, że im szybciej się za nie zabiorę, tym szybciej będę je miała z głowy:-)

8.Jeśli pracujesz-twój zawód wykonujesz z powołania? Jeśli nie- wymarzony zawód to...
Jest wiele rzeczy, które chciałabym robić w życiu i do tej pory mam problem z wyborem konkretnej:-)

9.Co robisz, by utrzymać swoją formę?
Jeśli chodzi o formę fizyczną to po prostu staram się dużo ruszać:-)

10.Otrzymujesz bon na zakupy w drogerii, co jako pierwsze kupisz?
Maskę do włosów:-)

11.Grasz na jakimś instrumencie? lubisz to?
Nie gram, ale kiedyś zamierzam się nauczyć:-)


Tym razem zapraszam do zabawy wszystkich, którzy chcą na ten TAG odpowiedzieć:-)
Moje pytania znajdziecie tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.