piątek, 11 października 2013

Konkurs – „Jesienne inspiracje Seboradin”

Lubicie zmieniać fryzury? Ja ładnych parę lat temu miałam do tego wyjątkowe upodobanie:-) Zdarzało mi się nawet co dwa miesiące diametralnie zmieniać kolory włosów… Od tamtej pory jednak sporo się zmieniło i od kilku lat raczej preferuję naturalny kolor włosów i ten sam styl.
Tylko czy aby na pewno?;-) Stałe czytelniczki mojego bloga wiedzą, że od dłuższego już czasu noszę się z chęcią  przyciemnienia włosów. Pomysł ten powraca do mnie co jakiś czas jak bumerang:-)
Nie inaczej jest w tym przypadku;-)


Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu stylizacji fryzury 
zgodnej z jesiennymi trendami.

Rozbudźcie swoja kreatywność i stwórzcie wyjątkową jesienną stylizację włosów:-)
Efekty uwiecznijcie na zdjęciu i prześlijcie swoje zgłoszenie tutaj

Ważne jest, aby na zdjęciu zgłoszeniowym była także widoczna kartka z nazwą konkursu
- "Jesienne inspiracje Seboradin".

Zwycięzcy mogą otrzymać zestaw produktów Seboradin nawet o wartości 200zł:-)

Konkurs rozpoczyna się dzisiaj i trwać będzie do 31.10.2013r

Więcej na temat konkursu znajdziecie tutaj

*********

Zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie:-)
Kto wie, może i ja także wreszcie zdecyduję się na zmianę?:-D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.