niedziela, 21 grudnia 2014

Isana Med, Szampon do włosów z mocznikiem 5%

Opinia producenta: Szampon dzięki 5% zawartości mocznika obficie i intensywnie pielęgnuje włosy. Specjalna formuła z prowitaminą B5 wzmacnia je. Wrażliwa i delikatna skóra głowy staje się aksamitnie gładka. Nie zawiera silikonów, barwników i parabenów. 



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Urea, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Panthenol, Polyquaternium-7, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Glycol Distearate, Laureth-4, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Formic Acid.


W składzie znajdziemy: substancje myjące i pianotwórcze (w tym SLES), mocznik, zagęszczacz, emolienty, humektanty, antystatyk, stabilizator, emulgator,  zapach, regulator pH, konserwanty.

Zdecydowanie najciekawszym składnikiem, na który warto zwrócić uwagę jest mocznik:

mocznik

działa nawilżająco, regeneruje i zmiękcza naskórek,
wygładza, nawilża i nabłyszcza włosy



*********

Opakowanie:  Poręczne z wygodnym dozownikiem.

Zapach:  Zapach szamponu jest neutralny, delikatny.

Konsystencja:  Szampon nie jest za rzadki, w sam raz.

Wydajność:  Dobra.

Cena i dostępność:  Kosztuje ok. 5 zł za 200 ml  Dostępny w Rossmannie.


Moje wrażenia:

Jest to mój ulubiony szampon z serii Isana Med, i jeden z bardziej lubianych w ogóle:-)

Nie podrażnia skóry głowy, nie wysusza. Łagodzi swędzenie, koi skórę głowy. Szampon bardzo dobrze się pieni, dobrze oczyszcza zarówno skórę głowy jak i włosy. Nie wysusza włosów, mam nawet wrażenie, że je dodatkowo wygładza. Pozostawia włosy miękkie i puszyste, ale ich nie plącze i nie wysusza.



Reasumując: Polecam bez dwóch zdań!:-)


17 komentarzy:

  1. Zraziłam się raz odżywką 2fazową Isana i od tamtej pory unikam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. Szamponów Isana nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również bardzo mi pasuje ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zastanawiałam się czy go nie kupić,ale nie czytałam żadnych opinii o nim,a teraz wiem,że warto go nabyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusił mnie, ale jak zobaczyłam SLS to grzecznie odłożyłam na półkę w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam go sobie niedawno, ale jeszcze czeka w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używasz go na codzien czy tylko do oczyszczania?
    Bedac w Rossmanie mialam go zakupic, ale nadmiar szamponow z SLES w domu mi na to nie pozwolil ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przypuszczałabym, że kosmetyki wyprodukowane dla Rossmanna sa takie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zwróciłabym na niego uwagi w sklepie, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, akurat wczoraj czytałam o nim na innym blogu :) Za tę cenę tym bardziej warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie nim oczyszczać włosy :) W ogóle ich nie przesusza a fajnie oczyszcza ! Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam w sklepie, ale nie miałam o nim pojecia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.