środa, 11 stycznia 2017

Vianek, szampon nawilżający - kolejny delikatny szampon

Od producenta: Delikatny szampon do mycia włosów suchych i normalnych. Łagodnie oczyszcza, nie podrażniając skóry głowy. Zawiera kompleks składników o działaniu nawilżającym i ochronnym (m.in. glicerynę, panthenol, proteiny owsa), a także cenny olej z kiełków pszenicy, który regeneruje łuski włosów. Ekstrakt z korzenia mniszka odżywia i zatrzymuje wilgoć, dzięki czemu włosy po umyciu są gładkie, lśniące i elastyczne.
Skład

Aqua, Cocamidopropyl BetaineLauryl GlucosideGlycerinTaraxacum Officinale Root Extract, Panthenol, Glyceryl Laurate, Triticum Vulgare Germ Oil, Hydrolyzed Oats, Lactic AcidCyamopsis Tetragonoloba Gum, Glyceryl Oleate, Parfum, Sodium Benzoate.


W składzie znajdziemy: delikatne substancje myjące,  humektanty (nawilżają),  ekstrakt z korzenia mniszka, emulgatory, olej z kiełków pszenicy, hydrolizowane proteiny owsa, kwas mlekowy, zapachkonserwant.

Szampon nawilżający Vianek, podobnie jak jego odżywczy brat, ma łagodny skład, przyjazny dla włosów i skóry głowy. Sporo substancji nawilżających zawartych w szamponie pomoże utrzymać odpowiednie nawilżenie włosów.

*********

Opakowanie: Solidna butelka z nieprzeźroczystego plastiku, z ładną szatą graficzną.

Zapach: Szampon pachnie ładnie – delikatnie i świeżo.

Konsystencja: Szampon ma postać rzadkawego przeźroczystego żelu.

Wydajność: Bardzo podobna do jego odżywczego brata – czyli raczej średnia.


Cena i dostępność: ok. 18 zł/300 ml  Dostępny w sklepach internetowych, a także stacjonarnie w niektórych sklepach.


Moje wrażenia

Szampon nawilżający z serii Vianek to już mój trzeci szampon marki Sylveco. Marka ta słynie z delikatnych, przyjaznych składowo, naturalnych kosmetyków. Taki właśnie jest ten szampon.

Podobnie jak szampon odżywczy z tej serii, tak i ten tworzy miękką i gęstą pianę, dzięki czamu przyjemnie się go stosuje. Łatwo się go aplikuje i zmywa. Faktycznie jest to szampon bardziej nawilżający niż jego odżywczy brat – ten drugi trochę wysuszał moje włosy, w tym przypadku nic takiego nie ma miejsca. Włosy myje dobrze i pozostawia je lekkimi i miłymi w dotyku.


Podsumowując: Szampon nawilżający Vianek to przyjemny w sotosowaniu delikatny szampon. W moim odczuciu jest nieco lepszy od wersji odżywczej, ale to szampon pszeniczno-owsiany nadal pozostaje moim „delikatnym” faworytem:-)

7 komentarzy:

  1. Kolejny szampon, który muszę przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam na razie dwa produkty z Sylveco - szampon pszeniczno-owsiany (bardzo fajny) i balsam myjący, który już nie spisał się rewelacyjnie. Produkty Vianek i Biolaven są bardzo ciekawe, nie tylko te do włosów, ale fajne są też żele do twarzy, peelingi, balsamy do ciała :) używałam kosmetyków każdej z tych marek i nie zawiodły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o nim, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam już tak wiele produktów do pielęgnacji twarzy i ciała z biolaven,sylveco i vianek, tylko nie do włosów ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas się nad nim zastanawiam, obawiam się tylko troszkę tej gumy guar - lubi obciążać mi włosy niestety. Ale jakby tak częściej oczyszczać, to może byłoby ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam fajną naftę kosmetyczną Seboradin dla moich włosów. Bardzo o nie dbam i chce żeby nadal wyglądały zdrowo :) Fajny i tani preparat dlatego go kupuję :) Co najfajniejsze w nim nabłyszcza dobrze włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.