czwartek, 1 czerwca 2017

Aktualizacja włosów – maj

W maju straciłam rachubę czasu – naprawdę nie wiem kiedy zleciał ten miesiąc. Natłok różniastych obowiązków sprawia, że czasu wolnego dla siebie i bloga mam coraz mniej:-(


O włosy ostatnio dbam raczej minimalistycznie. Odpuściłam trochę stosowanie masek, za to udało mi się choć raz w tygodniu olejować włosy. Zwykle w tym celu stosowałam odżywczy olejek do włosów Vianek. Dzięki temu powoli dostrzegam pewną różnicę w elastyczności moich włosów. Standardowo przed olejowaniem zwilżam włosy, ponieważ taka metoda na moich włosach sprawdza się najlepiej. Dodatkowo czasem przed nałożeniem olejku nakładam jeszcze odżywkę nawilżającą Equilibra wzbogaconą o proteiny – kilka kropel keratyny i kolagenu i elastyny. Dzięki temu pielęgnacja jest kompleksowa i moje włosy po takiej kuracji wyglądają naprawdę zdrowo:-)


Na takie kuracje jednak trochę czasu potrafię wygospodarować dopiero w weekendy. Na co dzień stawiam na naprawdę prostą pielęgnację – szampon (zamiennie Hair Medic i Equilibra), odżywka (na tym polu panuje u mnie ostatnio totalna różnorodność, jako, że staram się wykańczać zalegające kosmetyki) oraz serum silikonowe (jako zabezpieczenie końcówek – obecnie nadal termoochronne serum Marion).


Powoli znów chodzi za mną chęć zmiany koloru włosów (obecnie mam na głowie misz-masz kolorystyczny – pozostałość henny i częściowo mój naturalny kolor włosów), co trochę mnie drażni. Nie mniej jednak jak zwykle będę tę chęć musiała gruntownie przemyśleć;-)


3 komentarze:

  1. Zazdraszczam oczywiście pozytywnie włosów. U mnie nawet jakbym stanęła na głowie i tak do tej długości włosów nie dojdę. Jeszcze ta ich porywająca gęstość. Niestety, trzeba się pogodzić z tym co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam włosy :) i zazdroszczę, ja również mam gęste, ale zbyt mocno wysuszają mi się końcówki, więc często ścinam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.