wtorek, 23 stycznia 2018

Odkrycia kosmetyczne 2017 roku

W zeszłym roku w moje ręce wpadło trochę naprawdę godnych uwagi kosmetyków. W poniższym zestawieniu zebrałam dla Was te, które moim zdaniem zasługują na szczególne wyróżnienie. Zapraszam do podsumowania (kolejność kosmetyków jest przypadkowa).



 

1. Serum oczyszczające do skóry głowy Bionigreebłyskawicznie odświeża skórę głowy, momentalnie niweluje ewentualne swędzenie, unosi włosy u nasady, wspomaga skuteczność stosowanych po nim wcierek. Pisałam o nim tutaj.



2. Szampon i maska nawilżające z serii Equilibra Naturale – szampon delikatnie, ale skutecznie myje, zmiękczając przy tym włosy; maska nawilżająca po wzbogaceniu o kilka kropel protein i olejku daje moim włosom idealne odżywienie bez obciążania. Pisałam o nich tutaj.



3. Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów Equilibra – bardzo, ale to bardzo sensowna odżywka do włosów, łączy w sobie przyjemność z użytkowania ze skutecznym działaniem – porządnie nawilża i odżywia włosy pozostawiając je przy tym sypkimi, to lubię:-) Pisałam o nim tutaj.


4. Wzmacniająca kuracja przeciw wypadaniu włosów Equilibra Tricologica – to zdecydowanie jedna z ciekawszych wcierek, jakie testowałam – wyczuwalnie pobudza krążenie w skórze głowy, praktycznie nie pozostawia śladu na włosach (nie skleja, nie powoduje przyklapu), włosy rosną szybciej i pojawia się pełno nowych:-) Pisałam o nim tutaj.


5. Olej Neem – zakupiłam głównie z myślą o moim futrzastym towarzyszu (świetnie odstrasza pchły i kleszcze), ale okazało się, że także dla mnie jest to niezastąpiony produkt:-) Działa silnie antybakteryjnie, wspomaga regenerację, leczy zmiany skórne – stosuję głównie do paznokci (świetnie pielęgnuje skórki), do twarzy (wspomaga walkę z trądzikiem) i do włosów (wyleczył u mnie podrażnienie i nadmierną suchość skóry głowy).


6. Ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała Vianek – to najlepszy gotowy peeling do ciała, jaki stosowałam:-) Wygląda i pachnie smakowicie, jest naturalny, peelinguje porządnie i do tego pielęgnuje skórę. Pisałam o nim tutaj.


A Wy, jakie kosmetyki polubiłyście w 2017 roku?:-)


7 komentarzy:

  1. Nigdy nie stosowałam innych produktów do oczyszczania skóry głowy (pomijając szampon). Ciekawe czy takie serum by się u mnie sprawdziło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie 2017 rok zdecydowanie wygrywa peeling do skóry głowy Bandi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam tylko Equilibrę ale mi jakoś nie przypadły do gustu...
    Obserwuję! 💜💜💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie znam, ale o paru kosmetykach już słyszałam i chętnie kiedyś po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.